07 May 2018

My Day at the Office part 2

Yosh Minna!!!

How is your day so far?

Jadi meneruskan kesinambungan cerita last week, tahukah anda.. malam itu client wasap: awak dah email ke? macam serba salah kalau tak jawab.. maka jawab la... belum... boss risau benor nak confirmed kan status files.. pastu dia macam: laaa nak takut apa.. saya dah double cek dengan bank la.. aku jawab: baik, isnin saya beri ye.. client: pagi-pagi isnin tau..! ( we both know it wont happend) sebab.. benda tu baru hantar tadi.. hahhahaahah

Since janji ku kepada client pagi tadi.. dari pagi la aku dok bebel and keep chasing my boss.. and yet his reply: i have no time.. yada yada.. i'm like.. sabar yun.. sabar... kau dapat duit tak buat benda ni? haaa takde kan.. so.. sabar.. sabar...  

The best part is.. surat tu.. both of my bosses tak nak sain.. suruh aku sain.. aku macam.. kalau macam ni ayat dia..(sebab surat tu dorang yang buat).. baik aku hantar dari hari Jumaaaaattttt shy thoooon.. hoh! mental aku gini..

U know what, bahaya.. serius bahaya lama lama stay kat sini.. bahaya untuk hati nurani aku.. hati dah mula warna kelabu ni.. haaa bimbang jadi hitam je ni... aku lemas dlm environment yg.. kira kanan dok dengar ketidakpuasan hati org... this year memang kes tak banyak.. whether boss malas buat marketing or memang bank bekukan kes.. OR.. bank dah blacklist firm ni.. hrm..which i'm not surprised sebab kami kat sini elok2 setting.. jap gi ada tangan lain pulak pi kacau.. end up files kami fucked up.. tapi for clients yg kami handle sendiri alhamdulilah.. tidak la fucked up..it just.. alaaaaaaaa.. faham tak.. bila kau setting baik nya.. jap gi.. bila tangan itu campur.. aku dengan bilik sebelah... terus macam.. haaaaaa semak nyaaaa.. weyh serabut apa jadi gini.. haaaa gitu laaa..

Till then,.. selamat mengundi minna!!

No comments:

Post a Comment