13 March 2018

Hari Jadi Saya

Yosh Minna!!!

Sopan kan tajuk kali ini. Its official dah habis celebration birthday memandangkan sudah masuk bulan Mac.. 

Segala jenis cake, bentuk la.. sebiji kek, satu slice kek.. dapat la merasa.. hikhikhik terima kasih ye semua belanja kek-kek ni..

Oh seperti biasa ada je promosi untuk birthday month.. and yang kakak claim ialah Zoo Negara.. hehhehe.. kakak pergi 2x kerana pihak Zoo tak kata pun ia ada limit.. bawa IC je katanya.. haaaa

Jadi first trip ke zoo is with Suki.. both of us are Februarian Babies.. so memang entry masuk free.. untuk makluman korang juga..actually dah 2 tahun dah Zoo Negara tak charge kalau nak gi tengok Panda itu. Maknanya kita semua bayar sekali je di kaunter tiket and ia merangkumi semua kawasan termasuk la kawasan Panda.. kami pergi on Valentine's Eve.. hahahahahah very sangat kan..ye ye tidak lah menyambut.. i'm just saying.. daaa.. tapi masa tu pergi kejap jela idokle satu hari di Zoo sebab amek half day pagi je.. heee.. nampak tak, betapa tidak mampu nak cuti lama2 dari ofis.. =p

Then 18/2/2018 pulak kakak pergi dengan adik beradik kakak.. hehehhe tiket just bayar untuk adik jela.. sebab Adik, May babies.. takde dalam promosi.. hehehhehe.. yang ini satu hari dekat zoo.. pergh... penat sebab ramai orang.. hahahahahah.. even pergi kali ke 2, panda masih tido... padahal masuk time tu dalam tengah hari .. yang masa pergi dgn Suki waktu pagi.. logik la dia tido.. masuk time petang pun tido... hahahaha geram lak kakak.. mujur freee dik!!

Sebelum masuk ke tempat panda.. dia akan offer utk amek gambar.. dan untuk adil, 2.2 trip kakak beli gambar nya.. hehehe.. dengan pose: PANDA SLEEP.. 


ini muka semua happy sebab teruja nak tengok panda kan.. last last.. tido... grrrr...

Namun, panda tido bukan sebab dia malas.. tapi sebab pasangan dia sedang berpantang.. dia macam hilang semangat nak entertain semua orang yang datang kot.. hahahahah.. sweet juga la panda ni sebenarnya... panda yang setia.. hahahaha.. tapi kot ye pun.... awat tido memanjang cik oi.. tak yah la depressed sangat! kami yg mai berpanaih ni lagi panaih.. hahahahahahahaha

Then ofkos.. balloons and delicious foods with beloved.. hehehhe..

Nota kaki: i'm 30 years old.. and i do enjoyed received the 1,000,000 question: bila nak kawin. Hahahahahahah.. Acik, Akak.. saya memang memang ada cita2 nak berkahwin masalah nya.. everytime saya fikir je saya sakit kepala... sakit kepala saya ni boleh buat saya murung.. bila saya murung.. saya tidak menjadi diri saya.. haaa bertukar menjadi panda sleep.. hahahah depresi terus...dan bila menjadi panda.. ia tidak membantu utk saya kurus.. hahahahahah.. sebab dia bangun untuk makan dan golek2 tido semula.. and repeat sampai sakit kepala hilang.. nampak tak kenapa saya malas nak fikir isu kawin...  if i can.. i just nak cuci kaki cuci tangan je kalau nak buat kenduri.. very Queen sgt prangai.. like.. okay nak kawin.. then.. tema, hantaran, makanan, dewan, tetamu, fotografer, flow event semua ada dah..tapi kalau begitu kekdah nya duit pun macam mencuci bangunan satu KL... hahahahahahah.. but hey.. angan-angan tu kan free.. apa salah nya kan.. alang2 berangan biar sampai ke bumbung ofis ni.. hikhikhik

nota kaki-nota kaki: cantiknya wedding fattzura, baik fairytale mahupun fatamorgana.. semoga panjang jodoh mereka.. tak sampai hati pulak nak present case dorang in future.. moga till jannah hendaknya..

No comments:

Post a Comment