19 August 2012

Aidilfitri 1433H/2012



Alhamdulilah, Salam Lebaran semua!!!!

Amacam sambutan hari pertama beraya hari ni? Meriah? Masih dapat duit raya lagi?

Raya kali ni lain sikit dari tradisi.. menarik! Meriah? Ahaha.. nope… its more to kecoh!!!.. Heee… sy masih dpt duit raya lagi… Alhamdulilah… ( antara sebab2 masih mendapat duit raya : people mistaken me as a secondary student, and I’m still study… thank you for the duit raya!!! ~ semoga murah rezki anda ye ~)

Yosh, jadi di kesempatan ini, saya nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua yg meraikan hari kemenangan kita berpuasa selama sebulan di bulan Ramadhan. Justeru itu, saya ingin memohon maaf kepada semua yg mungkin terasa, sakit jiwa, tekanan, sakit kepala, panas hati, tercabar dgn bicara atau perbuatan saya selama ini, sama ada saya sengaja atau tidak sengaja.  Dan saya maafkan anda semua juga!!!

Wah, skema sgt ayat nyer.. hehehe… terikot2 bahasa sms raya korang r ni..

Thus, enjoy ur Raya, eat smart (xpyh la makan beria sgt u ols, berpada-pada kata org,  jaga2 la kesihatan tu sementara masih sihat walafiat kan) and drive carefully orait?

No comments:

Post a Comment